četvrtak, 22. svibnja 2014.

Poplave!



Oni koji me poznaju, znaju da nisam nacionalist. Ne pušim priče o bogu, vjeri i naciji, nisam normalan i sprdam se sa svima a posebno sa "svojima". Ne pušim nogomet ni rukomet ni košarku i busanje u prsa o uspjesima "naših" sportaša. Moj nacionalizam se ogleda u poštivanju zakona,takvih kakvi jesu, plaćanju poreza i izlaženju na izbore. Stvar zbog koje sam zaista bio ponosan na svoju državu i pojedince u njoj  je vijest da su Hrvatski specijalci među prvima otišli pomoći ljudima u Obrenovcu. Ponosim se njima. Ponosim se svima nama koji su dali to što imaju za druge. I volonterima koji su otišli braniti nasipe kod Gunje i Slavonskog Broda i Županje. I pilotima helikoptera u Bosni. I volonterima koji skupljaju životinje na poplavljenim područjima. I svim volonterima Crvenog križa, Crvenog krsta i Crvenog polumjeseca, GSS-a, vojskama i policijama, OBIČNIM ljudima koji su pokazali da imaju srce. Bakama koje su od svoje bijedne penzije kupile dve paštete i kaladont i donijele u Crveni križ, I Kinezu u Sremskoj Mitrovici koji je dijelio čizme i govorio "nula dinala". I azilantima koji pomažu u razvrstavanju pomoći. I na klinca iz Samobora koji je dao svoju igračku za bezimenog prijatelja iz Slavonije. I na Bad Blue Boyse i Torcidu; na Delije i na Grobare.Hrvate, Srbe,Bosance, Makedonce, Albance, Crnogorce, Izraelce, Austrijance i Švabe.Na sve.
Ja sam dao ono malo što imam i jedino što još mogu dati je svoje vrijeme. S obzirom da za sad još uvijek radim, nudim svoj godišnji odmor odnosno tih dva-tri tjedna svog vremena, za raščišćavanje i izgradnju  na poplavljenim područjima. U kojoj god državi. Tko me treba, neka javi i doći ću.

Čuvajte se svi.

S.



Broj komentara: 9:

  1. Ne znam šta da ti kažem. Znaš gde uvek imate smeštaj. Mati, Iv i Njanja. <3

    OdgovoriIzbriši
  2. sam ovaj tekst je vec dovoljno pomogao.

    OdgovoriIzbriši
  3. rasplakao si me (iako smo možda različiti u nekim uvjerenjima, ali unutra osjećamo isto)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ljubav. Bas si rekao sve ono sto ja mislim i osecam. <3

    OdgovoriIzbriši
  5. Drago mi je kad shvatim da imam ovako velike ljude za prijatelje. :) Pomažemo i pomoći ćemo svi, koliko god možemo!

    OdgovoriIzbriši