četvrtak, 30. kolovoza 2012.

Ovaj put namjerni post i to zapečena piletina sa umakom od meda i senfa






 Neki dan mi je počeo godišnji odmor.Da,znam,kasno.Ali bitno da se godišnji provede na način na koji smatrate da vas najviše opušta.Rekao sam si ove godine da ću ga provesti sa fotićem i u kuhinji.Jer...nekako sam shvatio da me kombinacija to dvoje najviše opušta.
Ovo je prvo od nekoliko jela koje sam želio isprobati.zapečena piletina sa umakom od meda i senfa te kuskus sa čilijem.

Sastojci:
- pileći file ili dobatci
- senf
- med
- sol,papar
- ulje

Za kuskus:
- kutija kuskusa (500g)
- pileća kocka za juhu
- maslac
- maslinovo ulje
- biljno ulje
- čili u prahu.

Pileći file se razrežite na dva ili tri manja (ovisno veličini filea) te pospite sa soli i paprom.Napravite marinadu od senfa i meda i to u omjeru 1:1,tj. na 4 jušne žlice meda idu 4 žlice senfa i 2 žlice ulja.Dobro utrljajte marinadu u meso i ostavite u hladnjaku barem sat vremena prije pečenja,a poželjno bi bilo čak i ostaviti preko noći.Složite meso u posudu za pečenje i zagrijte pećnicu na 200°C 15 minuta prije pečenja.Preporučam dublju keramičnu posudu prije nego metalnu protvu ili vatrostalku.
Pecite meso 50-60 minuta na 150°C ili dok ne procure sokovi iz njega kad zarežete nožem.Povremeno okrećite meso i polijevajte sa sokovima sa dna posude.Kad bude gotovo,možete meso prepeći na vrućoj tavi minutu sa svake strane da se med karamelizira.


 Kuskus je jedna od onih namirnica koje su prilično neutralne same za sebe pa tako imaju okus po onome što stavite u njega.U njega sam se zaljubio tijekom putovanja u Israel gdje je čest dodatak jelima.

Napunite dublju posudu za kuhanje sa 1/4 vode i u nju dodajte jušnu žlicu maslinovog i pola žlice biljnog ulja te pileću kocku za juhu (ako nemate gotovog temeljca) i pustite da zakuha.Kad voda zavrije,maknite sa vatre i dodajte 250g kuskusa (to bi trebalo biti dosta za 4 osobe) te ostavite 2 minute da upije vodu i nabubri.Nakon toga dodajte kocku maslaca (cca.5g) i malo čilija u prahu i  miješajte na slaboj vatri par minuta sa viljuškom da odvojite zrnca.I to je to.
Gotovi kuskus sam stavio u modlu da dobijem oblik tortice,posuo sa još malo čilija i ukrasio sa domaćom papričicom.

 Nadam se da ćete isprobati ovo jednostavno jelo.I Javite mi kako vam se sviđa :-)

Uživajte.
S.
 












3 komentara: